ROLIGT

Hej på Er...........

Ja jäklar vilken dag det varit, skitkul, jag
får så in i bombens ont i magen när Marie-
Ann varit här, vi skrattar så vi ligger
dubbla, fy vad mycket tokigheter vi varit med om.

Hon berättar det hon kommer ihåg och jag
berättar det jag kommer ihåg och sedan
kommer vi ihåg ännu mera tillsammans.

Hon kom strax innan tolv och då åt vi varsin
räkmacka från fiket.......Sedan talade vi och
tittade på gamla kort......När vi hade druckit
kaffe tog vi en promenad.....Vi gick Bangatan
så vi kom runt till V:a Långgatan sedan blev
det Norrgatan, och på Mogatan satt Eva Zand-
ström Berg ute i sin trädgård....Marie-Ann son
Stefan och min son Fredric har båda haft
Eva som fröken så då stod vi där och talade
sedan har vi båda två jobbat med Rolf på
gamla sjukhemmet och då talade lite om det

Sedan fortsatte vi V:a Långgatan tills vi kom
till Fabriksgatan och ut på Vallgatan och sedan
ner Dammgatan.....Det blev en riktig promenad
men Marie-Ann tyckte det var roligt att få se
var folk bor för hon känner många här i Fjugesta
men vet kanske inte var alla bor..............

Klockan var 1600 när hon åkte hem till Nalavi.......

Ha en bra eftermiddag, för det har jag haft......
Kram Anita..............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0