ROLIGT

Hej på er..............

Nu är det söndagnatt och jag har naturligtvis
inte kommit i säng........När Lars gick och la
sig tog jag fram de sista kräftorna från igår
och sörplade i mig ....Gott Gott................

Det har varit inne tre tjejer på min blogg idag......
Martina, Cina och Jonnazara och tyckte att jag
skrev bra och att bloggen var fin.......Jag blir väldigt
glad av det och lovar gå in och titta på era bloggar
ofta.........Tack Tjejer...............



Ja nu är det snart Måndag morgon igen......men jag är ledig
hela vecka tills fredag kväll...då jag går på ett helgpass.......



Så jag kommer att vara uppkopplad hela veckan lång

Men hörninini jäklar vad det blåser.....förlåt Madde men jag
får¨ångest av det här vädret,,,,,,,uj uj uj som Närkingen
säger.......Hur ska det här gå..........Det blir att krypa bakom
röven på gubben....................

Ha en bra natt.......
Kram Anita..........
 


Kommentarer
Postat av: Madde

Men älskade människa inte ska du väl få ångest av det här......jag myser....älskar att ligga och lyssna på regnet och blåsten.

Synd att jag inta kan påverka dig på något sätt.

Kram Madde

2009-09-28 @ 12:38:30
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag tror det sitter i sedan barndommen....bodde ute på landet inga gatlysen, och så skulle man ute i vedboden fy sjutton.....man såg gubbar överallt som sträckte ut sin armar....och så hade vi svarta damen där också....fy fy och blåsten som skrek och tjöt...Usch.......// Kram Anita.......

2009-09-28 @ 12:59:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Aj aj...jag förstår.Då blir det ingen njutning.

Svarta damen och gubbar har jag också träffat på....det är inte trevligt.

Kraam Madde

2009-09-28 @ 13:10:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Nej fy vad otäckt det var....Men i dag är jag glad när solen skiner fast det är höst.......

Kram Anita.......

2009-09-28 @ 13:36:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0