RESAN

Hej på er............

Nu står vi i hamnen i Karlskrona, och fullmånen
speglar sig i vattnet, blåsten har gett sig, det är
så himla fint.......vi har besökt min bror Ola i
Timmernabben, passade även på att besöka ett
par gamla kompisar..Agne och Annelie det var
trevligt, men tiden var knapp, så vi får ta ett
längre besök framöver............

Jag måste säga att vi hade tur att Ola, Agne och Annelie
var hemma för vi har besökt inredningsaffären vid Bergs
slussar men den var stängd just på fredagar................
Skulle sedan besöka Fajansen i Timmernabben och även
den var stängd........Till sist tänkte jag åka till fiskar'n i
Timmernabben men kan ni gissa vad.....jo ta mig sjutton
det var stängt.............Men inte något ont som inte har
något gott med sig........Jag har sparat pengar.......ha ha...

Nej nu ska jag ta mig en kvällsmacka och en pilsner..........
Ha en bra Natt................
Kram Anita...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0