PRATAR

Hej...........

Jag ringde mitt barnbarn Wilma idag....det är ett tag
sedan vi talades vid......Jag undrade om hon ville följa
med oss till Kristinehamn på Lördag.....men då hade hon
dans precis vid den tiden, och så var det simskola i kväll
och så skulle hon leka med kompisar Torsdag, Fredag och
Söndag.....Hon är fulltecknad kan man säga, och det är ju
jättebra när de har att göra och tycker det är roligt..........

Men nästa lördag efter dansen kanske hon kunde följa med oss till
Kristinehamn, och då ska vi nog åka husbil...och ha lite roligt........

Jag fick en skvallertidning på posten idag, och klockan 1600 kände
jag för att lägga mig i sängen för att bläddra i den.....jo jo vad
hände, efter ha läst lite om Victoria blev jag så himla trött......
så när Lars kom hem vid 1700 tiden  sov jag som en stock.....
och nu känner jag mig i fin form, vi får se när han John Blund
dyker upp........inte före tre tror jag....... vi får se.........

Hoppas att ni får en bra natt....
Kram Anita...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0