MORGON 22/9

Hej....

Natten var lugn men vi hade att göra nästan hela tiden
Vi såg en mysko bil som stod parkerad uppe hos oss
då tänkte vi att polisen kanske är här i natt......så vi
tänkte knacka på och fråga om de kunde åka en sväng
förbi.....Men då såg vi att det var arbetsförmedling där
på baksidan...så jag åkte fram till torget och så tog jag
och körde på gångbanan förbi polisen, men det var släck.
Tänkte köra ut på Storgatan men den var avstängd, så jag
fick vända och krångla därnere som granen brukar stå.
Kommer inte polisen nu sa jag till Jan-E då kommer de aldrig,
och de kom inte....och när vi kom upp på morgonen var bilen
borta...................Ja det var nattens rapport....................
Nu är det hög tid att gå till sängs.......................



Kram.............Anita.........

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0