MÅNDAG IGEN

 

Jaha ja Måndag morgon....................
det finns många som tycker att Måndagar är
tunga dagar, jobbigt att komma ur sängen efter
ett par dagars ledighet...................



Jag har den förmånen att gå upp en stund på morgonen, och kolla
hur vädret är ......och sedan tar jag med tidningen  till sängen och
ligger i godan ro och läser......slö lyssnar lite på radion..............
för att sedan lägga igen mina ljusblå och sova en stund till, jag ska
nämligen jobba ett par nätter igen och då är det bara bra om man
kan sova en stund på förmiddagen............Sedan ska jag upp till VC

Det tar fortfarande emot måste jag säga.......men det är skönt
efteråt.........Sedan är denna dagen slut och min jobbar natt tar
vid,.........Nej ni nu är det dags för tidningsläsning...................

Ha en bra f.m.....
Kram Anita.........


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du är duktig på att uppdatera din blogg!

Ja visst har vi nattjobbare det bra.....men mycket slit är det med.Men just det här du skriver om....att man kan lägga sig igen om man vill....

Det är livskvalite det..

Kraam Madde

2009-09-21 @ 08:35:44
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde...just nu låg jag och slumrade....då ringer telefonskapet men jag svarade inte.....

ja då ringer mobilen i stället....då är jag ju tvungen att svara om det skulle va nån unge.....men

det var från VC, så nu sitter jag här igen...framför datorn.....

Kram Anita....

2009-09-21 @ 09:18:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Typiskt!

2009-09-21 @ 10:13:40
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0