MAMMA KARLA 100 ÅR

Hej......

Idag skulle lilla mamma fyllt 100 år.......
Jag har köpt blommor och vi har ätit god
grillad fransyska med potatisgratäng och
skålat i ett glas rött för henne...................
Jag är helt övertygad om att hon skulle velat
vara med på middagen.........

Annars har vi nog cyklat runt hela Karlsborg
idag, vi har tagit våra pauser..........och blickat
ut över ett så stilla och fint vatten......Fia och
jag badade igår kväll och det var kallt kan
jag säga, så in i nordens kallt.....nu får vi se
vem som ska bada i kväll.........???????????

Vi var och åt Kinamat i går kväll och det var
jättegott och billigt..........Smaskens........


                              Till Mamma.......................

                                 Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis gooa Mamma Karla som bor i himmelriket nu.

Hon var en sååå härlig människa den kvinnan.

Hoppas att ni har det härligt......eller det vet jag att ni har.

Må gott och hälsa!

Madde

2009-09-19 @ 18:38:53
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Tack för hälsningen till lilla Mamma och oss, vi har det jättebra, man behöver inte åka så långt för att komma "HEMIFRÅN"......ha en God Lördagkväll

Önskar vi alla till dej och de dina från Fam...Sandström-Gräntz..............

Kram- Kram.............

2009-09-19 @ 19:03:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ni är så gooa allihop!

Kram Kram

2009-09-20 @ 00:26:25
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0