LIDINGÖLOPPET

Hej ...........

Ska redovisa lite tider från Lidingöloppet..
Vår Magnus har nämligen sprungit det i
dag med några kompisar.......han sa till
mej på telefon att det var det jäv.......
han gjort i hela sitt liv.......och då har han
kvar Vätternrundan som är 30 mil på cykel
och Vasa loppet på skidor..................

Men jag tycker att de är så duktiga......

Magnus kom naturligtvis sist av kompisarna
men han var ju en riktig soffpotatis den 1/7
i år, så träning har ju inte blivit så mycket av..........

Magnus kom på plats 9997 och tiden blev 4 tim och 22 min....
Janne P kom på plats 9217 och tiden blev 3 tim och 46 min
Dennis S kom på plats 8868 och tiden blev 3 tim och 38 min
Johan N kom på plats 8409 och tiden blev 3 tim och 30 min
Andreas K kom på plats 7826 och tiden blev 3 tim och 22 min

Grattis allihopa ni har varit jätteduktiga......................
I deras åldersgrupp startade 10.143 personer...........

Anita......................


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vill bara förtydliga att detta faktiskt var det jävligaste jag nånsin gjort. Aldrig mer Lidingöloppet!!!

2009-09-27 @ 13:03:46
Postat av: Anita

Hej Magnus.....Jag förstår att det var första och sista gången, men man kan ju i nödfall bryta.....

M//

2009-09-27 @ 14:29:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0