KVÄLLER

Hej på er............

Nu är det kväll igen......Magnus är hemma
en sväng och klipper Lars, Åsen och Daniel
är också här så då kan det bli livat i huset,
det är även ishockey på TV:n, Just nu känner
jag att det är en förkylning på g...............

Men eftersom vi lämnar Närke i morgon och tar oss Söderut
så tror jag inte att det blir så svår infektion......................

Jag funderar på vad jag ska ta mot förkylning.........I går hade
jag ont i magen och då tog jag mig en gammel Dansk och det
hjälpte faktiskt........I kväll får det nog bli en whisky pinne.....

Mot Svininfluensan vet jag inte vad man ska ta, men Magnus
tror att man måste ta en flaska av varje........Han kanske har
rätt.......Men när ska man börja med den motmedicinen, innan
det brytit ut eller när den bryter ut..........det får jag nog grunna på

Annars ska det bli roligt att åka ut med husbilen i morgon, vi får
se vart vi hamnar, jag vet ialla fall att jag ska till Ålems kyrkogård
där Mamma och Pappa ligger och sätta dit lite fina rosor.................
Men först ska jag stanna vid den fina heminredningsaffären vid Bergs
slussar och handla lite...........

Sedan står det öppet vad vi hittar på innan vi hamnar i Sölvesborg
på lördag middag...........Men något roligt hittar vi nog på................



Det kanske inte blir någon eldig can-can dans........
Men det kan ju bli en stilla men avancerad vals hi hi.......................

Ha nu en bra torsdagsnatt...............
kram Anita...............

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha det så trevligt nu....

Hoppas att du piggar på dig.

Kram Madde

2009-09-03 @ 22:05:58
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......Förkylningen hänger fortfarande i

men det ska bli trevligt att andas lite annan luft

(lite havsluft)...då känner jag mig i allfall bättre

Kram Anita......

2009-09-04 @ 06:52:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0