IDETORKA

Hej......

Jag är bekymrad vet inte vad jag ska till mat idag.......

Finns det något värre än att inte komma på vad man ska ha
till mat......så kommer man på något..och blir skitglad.........
ja då jäklar fattas det någon ingrediens.....och man måste häva
sig iväg till affären........

Men vad ska jag koka....det är den stora frågan..........???????????
Ha Ha.....jag kom på det........Det blir min pasta och L:s köttfärsås...
Oh vad enkelt jag gjorde det för mej ....men det fick värka fram.......
och det tog ett tag...men nu är det klartttt.......Gott.......Gott..........

Just nu har jag en kaffegäst här och då bjuds det på knäckebröd
med sesamfrö och på det prickig korv..........Jag får ju inte äta
kaffebröd och då måste de vara solidariska med mig.........och jag
har inte hört någon som inte får äta knäckebröd..........om de inte
har gluten förstås....men då finns det annat knäckebröd att äta.....

Ha det bra...............
Kram Anita................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0