GODMORGON 9/9

Hej........

Usch vad jag tyckte  det var tråkigt
att äta frukost idag, kylskåpet var tomt,
det fanns en ost bit med kälkbacke, en röd
lite skrumpen paprika, ägg och en sillburk

Just nu längtar jag till en riktig Hotell matsal,
med en gigantisk frukost buffe, där man kan
välja och vraka bland alla godsaker.............

T.om  koppen jag dricker te ur verkar ha hamnat på fel plats,
det står nämligen Gäster på den..............

Men huvudvärken har släppt som tur är....jag försöker att hitta
min positiva sida nu, för mitt konditionstest skull, ska nog upp
och grensla Hero snart för en tur på en kvart, så blodomloppet
är igång och uppvärmt när jag kommer till VC........

Ha en bra förmiddag.......
Kram Anita................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0