Galne Gullan....

Hej..........

Magnus har varit hemma en sväng, han skulle hämta
matlådor som jag gjort åt honom.....och titta på GPS:n,
Galne Gullan hon är inte klok någonstans, hon lurar in
oss på cykelvägar och trånga gator där man inte kommer
fram med en husbil, men det skiter hon fullständigt i, bara
det är kortaste vägen....Men till våren ska hon bytas ut mot
Pålitliga Gunwald.......Men nu ska Magnus och hans kompisar
ha med Galne Gullan till Frankfurt för hon är ju bättre än ingen
alls..........



Hoppas att de kommer fram dit de ska för man kan aldrig veta när man
åker efter Galne Gullans hänvisningar..................

Nu kära vänner får jag önska er en........

För det tänker jag också ha fast på jobbet..........

Kram Anita.............


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha ha du är väl bara för skön!

Kul att du kikade in i natt och tog en fika hos mig.......

Kraam Madde

2009-09-17 @ 01:59:46
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det är roligt att titta in på Linden, men ni har ju olidligt varmt.......Nu ska jag sova några timmar innan nästa pass.....Kram Anita.........

2009-09-17 @ 07:19:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0