FREDAG 25/9

GODMORGON................

Jaha då var vi där igen då....................

I dag har jag mycket på programmet.......Jag ska laga mat, helst
mycket....Men jag ska börja med Vitkålssoppa med köttfärs.......
Sedan skulle Magnus eventuellt komma hem till kvällen och ligga
kvar tills imorgon.....Och han önskade tzaziki..vitlöksbröd.........
baconinlindad halloumiost.......och grillade sparribs.....................

Sedan skulle jag behöva ta ett race i tvättstugan......för att inte
tala om städning.....jag undrar just var Inga kan vara.............

Sedan ska jag ut på samhället och springa också......då blir det
nog en tur till blomaffären för att köpa något fint till köksbordet

Har fått upp lampan på trappan, som nu tänds automatiskt när
någon kommer upp på tomten, skönt att den kom på plats......

Nej nu är det dags för lite frukost.....Ha en bra dag................
Hittade ett litet ord till de som är ledsna................................

 

Kram Anita.................................


Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara önska dig en mysig fredag och en riktigt skön helg =)

Bamsekramizar gosiga du

2009-09-25 @ 10:11:50
Postat av: Anita

Tack Linda vad snäll du är, och jag önskar dig också en skön helg....Tänk nu inte för mycket utan koppla av.......Kramar Anita.....

2009-09-25 @ 10:41:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0