FÖRMIDDAG

Hej...........

Dagen efter en jobbarhelg är jag seg som
ett uttuggat tuggummi......Det beror på brist
av sömn.....men denna natt har jag sovit som
en medvetslös person..och vaknade först kl
11 på förmiddagen......Skönt, men man går som
i dimma i alla fall tills klockan 1600, då allvaret
kör igång........Och jag får mig en riktig genom-
körare..nyttigt kanske men svettigt och jobbigt

 

Annars har jag inte så mycket som står på programmet
i dag....Jag ska rulla 1 kg köttbullar.........Sedan tror jag
att GG stod brevid sängen i morse och beklagade sig över
att det står burkar,tuber,flaskor,sprayflaskor.speglar,borstar,
kammar, deoderant och parfymer på segelhyllan och tvätt-
stället inne i badrummet så han fick visst inte plats med sin
lilla deoderant flaska, så det blir nog ett röj där inne också

Ha en fortsatt bra dag.......
Kram Anita...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0