BLÅST

Hej

Tog mig en cykeltur till ICA för att handla
jäst ,ska försöka få till en bulldeg.......

Den här bilden är inte rättvis, jag gillar att
cykla där det är slätt som i Skåne t.ex,
och så får det inte blåsa heller och det
gjorde det i dag, men jag träffade på Jessica,
Erik tjej, och hon hade varit till vetrinären med
Sigge så nu är han också kastrerad, men de är
innekatter i Tallen, men inte så länge till, för de
ska flytta till stan den 15 0ktober, de gör det
lätt för sin gamla mamma för de flyttar in i
grannhuset där Magus bor, för de vet hur
förvirrad jag blir när jag kommer till stan,
jag är nog den enda som gått vilse på Stor-
torget, eller t.ex när Lars och jag var på Krämaren
och hux flux gick jag och talade med en karl
jag aldrig sett i hela mitt liv, då hade Lars svängt
av åt ett annat håll men inte jag som gick rakt
fram, jag tror att mannen som jag talade med
tog mig för mindre vetande, det såg ut så på
hans min i allafall...............Ja så tokigt det
kan bli ibland............

Ha det bra...........
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha......låter som en Maddegrej.

Jag går väldigt lätt vilse i stan......men Fjöget sörru det kan jag blunda och hitta rätt i hur som helst.

Kraam Madde

2009-09-02 @ 18:55:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

lyckliga du jag tror att jag skulle irra runt om jag var tvungen att ta mig upp mot negerbyn.....

Kram Anita......

2009-09-02 @ 20:29:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0