Vaken

Hej på er........

Redan Lördag eftermiddag....här går det undan
Jag har nyss vaknat och känner mig lite degig
som man gör efter att ha jobbat och inte sovit
ordentligt..........Vädret gör att det värker i hela
kroppen...men höfterna är värst...stel som en
ja jag vet inte vad.........Hungrig har jag varit
sedan jag kom hem i morse...men den som
väntar på något gott........Goe Gubben har gjort
tjälknöl och till det öppen potstisgratäng....mums

Tjälknöl, öppen potatisgratäng, sallad, gele, ättiks-
gurka.........Ja jäklar vad gott det ska bli............
i dag får vi byta ut en flaska rött mot en vanlig
pilsner....men det smakar lika bra det............
Just nu ser jag att det är bara jag som får avstå
det röda.....He he........

Ha det gott.......
Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Madde

Tjälknöl....mmmm vad gott.

Vad duktig han är din Lars.

Kul med en karl som kan laga mat.....sånt gillar vi kvinnor.

Kram Madde

2009-10-25 @ 09:08:40
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det är skönt att slippa tänka på mat jämt och ständigt......Lars, Fredric och Erik alla tycker de

om att laga mat, kul tycker jag....Kram Anita..

2009-10-25 @ 13:34:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0