Träff


Hej

Nu har vi varit hos Gulle och träffat
släkten från Göteborg, alltid lika
trevligt när vi träffas, nu blir det ju
inte lika ofta som när mamma levde

Vi åt goda pajer, sallad, ostbrika
och sedan kaffe och kakor, oj vad
mätt man blir....Vi hade Ludde med
oss ......Pelle, Aida och Viktor kom
in och hälsade på tjocka släkten....
Victor och Ludde lekte så nu är Ludde
alldeles slut, och det sista han gjorde
var att kissa lite på Gulles mjuka goa
matta.....men det var vårt eget fel för
vi var för upptagna med att tala så vi
såg inte att han behövde gå ut........

Nu är vi hemma och jag ska krypa upp
i goa fotöljen ett tag innan det är dags
att knoppa in...............

God natt och sov gott........
Kram Anita...........


Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att träffa släkten så där...

Du vilken fin bild.....Jag har suttit och tittat på den och den är såååå vacker.

Ha en bra Lördag och kram på dig!

Madde

2009-10-17 @ 11:06:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag har hittat rätt många änglabilder så nu lägger jag ut ett par till, Varsågod och ta Madde......

Kram Anita.......

2009-10-17 @ 13:11:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0