TISDAG 13/10


God morgon..........

Det blev dåligt med bloggandet i går,
men den här lille Ludde pockar på
uppmärksamheten, sedan var jag i Tallen
hos Bob och Sigge, då cyklade jag med
Ludde i cykelkorgen, jag tyckte att det
gick jättebra.....Ludde vet jag inte vad
han tyckte, antingen frös han eller så var 
han jätterädd för han skakade.....men
jag tror att han frös för han satt så fint
hela vägen....

Jag är i princip mot att klä på hundar
kläder men jag har sett förut att han
fryser, så nu får jag nog frångå mina
principer igen, och gå och inhandla
något åt honom, annars är ju valet
att stanna inne.............

Sedan var det ju Måndag och träningsdag,
och igår gav jag järnet, jäklar vad slut jag
var när jag kom hem........En sväng till stan
han vi också med, först till Marieberg och Inter-
sport, och där blev jag så jäkla hungrig så det
blev ett besök på IKEA också, för att käka deras
goda varmkorv......Sedan drog vi in till stan för
att köpa en ny kamera, den gamla är hopplös
han är så jäkla seg,  ska jag ta ett kort på Ludde
har han hunnit flytta sig och sitter någon annanstans
när kameran äntligen knäpper........

Väl hemkommen blev det några TV program, för att
klockan 2100 sätta mig framför datorn, men då var jag
så himla trött så jag gick och la mig i stället.............

Vaknade nu i morse med en tendens till halsont...........
vi får se vad det utvecklar sig till........

Jaha det var vad jag hade för mig i går när jag inte
bloggade eller läste andras bloggar.....................

Puss på er och ha en bra dag......
Kram Anita................


Kommentarer
Postat av: Madde

Puss på dig själv du!

Hoppas att det halsonda ger med sig.

Madde<333

2009-10-13 @ 11:04:33
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Det blir nog att koka någon häxbrygd här i dag, det brukar ju hjälpa.....Kram Anita....

2009-10-13 @ 11:22:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0