Tidig Morgon 27/10



Här har vi bra konstiga mornar.......
Lars vaknade klockan 0400, och jag
vaknade 0445......Lars brukar lägga
sig klockan 2300, och jag...ja det blir
ju inte före midnatt, som alla vet.....



Just nu ligger Ludde och läser NA på hallgolvet....Tur att vi hann
läsa den innan honom... Han är också morgonpigg som husse.......
men han följer gärna med mej när jag går och lägger mig en stund,
som jag snart kommer att göra.......I dag står det en tur till Mullhyttan
på programmet........Just nu har Ludde fått något slags stolleryck, för han
springer fram och tillbaka, och kan inte stanna där han borde, så han
slår i dörrar och väggar och så skäller han hela tiden....heltokig............

Hoppas att ni får en bra dag..........
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill önska dig en bra dag med.Synd att jag ska till Doktorn.....annars hade du kunnat ta en fika när du ändå hade vägarna förbi menar jag.

Kram Madde

2009-10-27 @ 07:17:55
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det hade varit gott.....du får ha det så bra hos

doktorn i dag.......Kram Anita......

2009-10-27 @ 09:36:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0