Slut

Kärringa Sandström är slutkörd...idag körde Josefin järnet
med oss..........fy fan vad jag är  trött, orkar knappast trycka
ner tangenterna på datorn.......I dag blir det pulvermos och
winerkorv till kvällsmat något annat orkar jag inte med....ha ha
jag orkar inte det ens en gång det är goe Gubben som står vid
spisen......hm undrar om jag orkar lyfta gaffeln till mun.....ja vi
får se.........Gå in och läs Maddes blogg......hon har så himla fin
blogg och ett jättebra omdöme.....Tack rara Madde..................

Kram Anita.........


Kommentarer
Postat av: Madde

TACK RARA DU=)

Vad gooooo du är!

Nu blev jag glad långt in i hjärteroten.

Puss på dig<3

Madde

2009-10-19 @ 17:32:49
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Linda

Slutkörd ?

Du såg ju hur fräsch ut som helst i morse ju =)

Trevlig kväll !

Kramizar

2009-10-19 @ 18:21:45
URL: http://eaglestar77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0