Rutiner


Så var det åter dags för en ledig helg.....Mysigt.....
Denna helgen ska det bli trädgårdsarbete på den
Sandströmska tomten,  välbehövligt faktiskt.......

Mina rutiner är rubbade, och det har jag lite svårt att förlika
mig med, men det är nog bara tillfälligt får jag hoppas......

Sedan Ludde kom in i familjen så får jag inte läsa NA i sängen
längre, nej nu när jag slår upp mina ljusblå är det till att kasta
på sig lite paltor och försöka komma ut på en kisserunda med
det lilla Djuret.......När jag sedan kommer in tycker jag att det
inte är någon ide att krypa tillbaka i bingen igen...........man
kan kalla det att nu får jag ett bryskt uppvaknande................

Nu mina vänner blir det frukost vid köksbordet och till det NA...

Ha en bra f.m..........
Kram Anita.............


Kommentarer
Postat av: Madde

Hi hi....det är jobbigt med smått.

Men jag lovar att när Ludde blir lite äldre så ligger han kvar med dig i sängen och låter dig läsa Allehanda.....och allt är som vanligt igen.

Ha det så gott i helgen vännen....Njut av ledigheten<333

Kram Madde

2009-10-09 @ 11:46:25
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja det blir nog bättre......

Trevlig Helg själv..........

Kram Anita.........

2009-10-09 @ 12:12:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0