Promenad


Jag har blivit ordinerad promenader och det gör jag med
lilla Djuret Ludde.........Daniel har varit här klockan 10 i
"morse", då hade Ludde fått mat och varit ute och gått en
runda och kissat.....Han är så duktig han har varit rumsren
nästan sedan vi fick honom, det har inte skett så många
olyckor......Vaknade klockan 1325, då låg Ludde inne hos
mig i sovrummet och sov på sin filt......Vi tog oss en rask ja
rask och rask det kan man väl kanske inte kalla det för,
men en promenad i Luddes tempo, med mycket nosande
och sniffande, sedan sätter han sig för att kolla in omgivningen
så det tog nog gott och väl tre kvart att komma förbi kommun-
huset, men jag får i allafall frisk luft, man får vara glad för det
lilla........Nehä nu är det dags för frukost.............

Ha en bra e.m........
Kram Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad duktig han är eran lilla Ludde.

Bara några små olyckor....det är bra gjort av en sån liten kille.

Njut nu av dina lediga nätter vännen!

Kram Madde

2009-10-20 @ 15:18:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det är mycket Ludde nu....men han är duktig....

Ja det blir ju bara 2 nätter men jag ska sova gott...Kram Anita...

2009-10-20 @ 16:07:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0