ONSDAG 14/10


Då var det en ny dag igen......På dagens program
står det att jag ska upp till VC, jag ska till sjuk-
gymnasten och göra ett nytt konditionstest..........

Sedan kommer diabetessköterskan, och ska tala
så det blir från klockan 1500-1800, så jag behöver
någon som ser efter Ludde. Fredric var hemma i går
och då skulle vi försöka klippa klorna på Ludde, men
först måste vi nog klippa bort lite päls, så nu har det
inhandlats en trimmer, men jag överlåter nog trim-
mningen till någon annan, jag vet när jag klippte
Fredric när han var liten han gick med mössa på sig
en hel sommar.............stackars pojke..................

Ja nu känns det att vintern är i antågande.......och det får den ju, bara
den går snabbt över, det är friskt om näsan nu när man måste ut och
rasta djuret på morgonen, fast det är ju inte jag som gör det............
jag ligger kvar i goa sängen och känner att det blir lite kallt när dörren
öppnas.............

Nej nu är det dags att rosta några brödskivor till frukost..........................

                Kram Anita.....


Kommentarer
Postat av: Madde

Du har då att pyssla med på dagarna........

Ja det där med att trimma hundar är inte helt lätt.

Jag vet när jag hade Westien....då skulle det trimmas....För att inte tala om det här med att klippa klorna....det brukar dom inte gilla.

Kram Madde

2009-10-14 @ 10:03:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Nej klippa klor verkar vara besvärligt....Ja det är fullt upp här ska du veta...Tur att man är ledig så mycket som man är.....annars skulle jag inte hinna med .....Kram Anita....

2009-10-14 @ 11:37:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0