NATT.


Nu är det natt i det Sandströmska huset...det är alldeles tyst........
Jag gillar att sitta här framför datorn och surfa lite, och kanske
skriva ett inlägg bara för att det är roligt.....jag har absolut inte
något att säga.....Jag kan tala om att jag ska inte gå på Sanna-
marken i morgon, jag har inte gjort det dom senaste åren......
när man inte är född här så tycker jag att det är som att gå på
vilken marknad som helst.....Jag har ju en liten Ludde att ta
hänsyn till också.....han skulle ju inte klara en marknad........

Lars och Ludde gick och la sig för en stund sedan och jag hör att
båda två sover gott nu....... Men sedan är det ju jag då, NattHäxan
själv...jag sitter här och mår himla bra och är inte sömning alls....
Men jag är nog tvungen att krypa till kojs, för jag har ju en liten
krabat att ta hand om i morgon bitti.....Han förstår ju inte varför
Matte är trött....och inte vill leka............

Ha nu en God Natt..........
Kram Anita.......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0