MORGON 28/10

Godmorgon på er alla som läser min blogg.....Jag ska bara tala om
att jag sover, och ska göra det ett tag framöver, så därför är jag
ute i god tid och önskar er en bra förmiddag, så att ni slipper sitta
och vänta..ja ni och ni...jag vet ju en som gör det men här får hon
en morgonhälsning från mig......Annars har jag inte så mycket på
programmet i dag...jag har inte bestämt vad jag ska ha till middag
ännu..men det är ju några timmar dit......Men jag vet att jag har två
jobbarnätter framför mig....kul kul.........Jag är så sugen på kräftor
så jag ska försöka komma ihåg att ta ut dom ur frysen i morgon
så att de är upptinade och klara på fredag kväll......slurp.. slurp....

Kram Anita................


Kommentarer
Postat av: Madde

He he....Godmorgon vännen!

Ja det är sant....det är jag som får sitta och vänta om du inte gör så här.

Mmmm kräftor.....Det är gott det.

Hoppas att du sover gott och kram på dig!

Madde

2009-10-28 @ 07:24:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Nu är jag vaken på riktigt....Haha.....Kram Anita....

2009-10-28 @ 10:18:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0