MÅNDAG 19/10

Hej........

Då var första natten gjord, och vi hade
det lugnt, det var bara tre, fyra larm på
hela natten.................

Ludde var trött när jag kom hem i morse
så det var inga problem med att få honom
att lägga sig igen när jag kom hem........

Daniel var här klockan 10 och gav honom
mat och var ute och rastade honom, men då
sov jag nog gott för jag hörde inte något......

Halv  12 tyckte sedan Ludde att nu får det
vara bra med en sovande matte, så då var 
det bara att häva sig upp..........

Vi gick ut på gården och han hade inget
koppel på sig.....men så kom det en liten
flicka och hennes pappa och gick förbi
ute på vägen...och Ludde drog iväg rätt
genom häcken och efter dom på vägen,
så nu blir det i fortsättningen en kopplad
Ludde även när han bara är ute på gården

Jaha det blir mycket skrivande om Ludde på
denna blogg just nu......Annars är det ju mån-
dag i dag och då är det en timmas träning som
gäller....lusten är inte på topp måste jag säga,
men har jag nu en gång anmält mig så är det
väl bara att ta tjuren vid horna och dra iväg till
VC......... Sedan hoppas jag att det kan bli lite
vila innan nästa jobbarpass startar........Nej nu
ska jag nog koppla Djuret och vi tar oss en
promenad i det fina vädret.......Skall föröka ta
med nya kamera och ta lite fina höstbilder.....


Ha en bra e.m.........
Kram Anita.............

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det där med att hundar drar efter något spännande dom ser kan vara riktigt jobbigt.

Min stora har ju till och med dragit upp till vägen efter länsbussen.....då var jag inte så stursk kan jag säga.Koppel på......

Kram Madde

2009-10-19 @ 13:42:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha jag vad kan du sätta emot en länsbuss...

Kram Anita......

2009-10-19 @ 14:10:28
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0