MÅNDAG 12/10


Jaha ja Måndag igen.........

Jag tycker det bara är Måndagar
och Fredagar nu för tiden........

Just i dag hade jag tänkt att ta
lite sovmorgon....men det ville
inte Ludde inte, han vill gå ut så
nu har vi varit ute en sväng......
Han ser ut att ha klarat duschen
igår riktigt bra.....Skönt.....vi får
se när vi tar fram gula baljan igen
om han reagerar.........Annars ska
jag åka till Tallen och ge Bob och
Sigge lite mat på e.m...............
Jessica och Erik ska åka till Nora

Eftersom jag inte har någon bil
denna veckan, tänkte jag ta cykel
och stoppa Ludde i cykelkorgen..
Vi får se om det ekipaget kommer
fram till Tallen eller var vi hamnar

Ha en bra f.m...........
Kram Anita..............


Kommentarer
Postat av: Madde

Puuh.....Vad skönt att du vaknade nån gång.

Jag har väntat och väntat!

Vad gulliga ni kommer vara du och Ludde när ni kommer farandes genom Fjugesta....

Ha det så gott gumman och lille vovven=)

Kram Madde

2009-10-12 @ 09:22:22
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hehe Ja du Madde det blir en syn när vi kommer susandes på gatorna här.....Vet du förresten om vår kamrat på de sju haven har kommit helskinnad hem???

Kram Anita.......

2009-10-12 @ 09:32:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0