LYCKA


                     Min Lycka.......

1: Min  familj, alla pojkarna, goe gubben, Wilma, Ludde.........

2: Att alla är friska........(någotsånär)

3: Sommar......

4: Solsken naturligtvis.......

5: Husbilen.......

6: Huset.......

7: Badtunnan.....

8: Semester.....

9.  Jobbet.........

10: Att vara omtyckt....

11: Husbilsresor till Italien och Frankrike........

12: När man får beröm för man gör ett bra jobb.......

13: När vinsten blir mera än 25 kr på triss.....X2 t.ex...

14: Att tandläkaren ringer återbud just i dag............

15: Goa vänner.......

Ja det var bara ett litet axplock av vad lycka är för mig, det finns tusen
saker till, men jag tycker det här räcker...................

Kram Anita..........


Kommentarer
Postat av: Madde

Kloka ord från en klok kvinna!

Det är det lilla i livet som är det stora.

Puss på dig vännen min!

Madde

2009-10-21 @ 12:24:01
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Stämmer som amen i kyrkan...som mamma brukade säga

Det är det lilla....som gör att man mår bra....

Kramen på dig ...Anita....

2009-10-21 @ 12:49:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0