KVÄLL

                     I morgon är det Alla Helgons Dag.......

Då ska vi smycka våra nära och käras gravar. Min mamma och pappa
ligger begravda hemma i Småland.....och jag har ju en bror och syster
där nere så jag vet att de tänder ljus och har lagt kransar hos dom......
Jag tänder ljus här hemma istället..................

Nu har vi annars ombesörjt det vi skulle, så snart är det dags för fotöljen 
och ett glas rött......Eftersom jag inte har sovit så mycket det sista dygnet
så blir nog denna fredagkväll tidig för mig..........

Ni får ha en bra fredagkväll........
Kram Anita............. 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just denna helg är såå himla fint på alla kyrkogårdar,stämmningsfullt och tid för eftertanke.

Ha en bra helg.Kram Anette

2009-10-30 @ 22:56:08
Postat av: Anita

Hej Anette....Man blir lite nostalgisk och tänker på våra nära och kära som inte finns med oss längre......Kram Anita....

2009-10-30 @ 23:31:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Karla......jättegoooa Karla.

Vilken fin gravsten.Vi har varit uppe hos min lilla Pappa och tänt ljus på hans grav.....så vackert så.

Kram Madde

2009-11-02 @ 07:32:50
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja lilla mamsen...det känns lite träligt att jag har så långt till dom....visst är det fint när man får tända ljus och vara där en stund....Kram Anita..

2009-11-02 @ 09:16:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0