KVÄLL 14/10


I kväll har Wilma varit hemma och hon lekte med Ludde så nu är han
alldeles utslagen här.....

Hon är ju van vid sin Cesar och han är ju betydligt större, så det här
var ju som en liten bebis för henne...............

De är för goa båda två...........

Här sitter en trött Kärring Sandström efter konditionstestet...........
men jag kan tala om att min kondis har blivit bra mycket bättre
på dessa sex veckor och midjan har krympt med 3 cm, inte mycket
kanske men för mig som har så dålig karaktär var det skitbra, nu
ska jag lägga in en extra växel dessa veckor som är kvar.......

Nu ska min motionscykel dammas av och det ska börjas trampas
uppe framför TV:n.........En 1/2 timma på morgonen och en 1/2
timme på kvällen....kanske inte varje dag men varannan.........
om jag nu o......jo jäklar i min själ jag ska orka..........................

Ha nu en fortsatt trevlig onsdagskväll........
Kram Anita................


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du är duktig vännen.

Kram Madde

2009-10-15 @ 07:30:54
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det gäller bara att inte tänka för mycket för då tappar man lusten och skiter i allt.......

Kram Anita......

2009-10-15 @ 08:33:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0