KLOR

Hej....

Nu är det cirkus i det Sandströmska
huset.......vi sliter vårt hår och svetten
rinner .......men Ludde är envis, här ska
ta mig sjutton inte klippas klor och trimmas
någon päls inte.......Jag höll i och matade med
godis, och Lars klippte päls på tassarna, men
sedan var det dags att klippa klorna då vart
det höga protester............

Jag har varit på nattmöte med alla natt-
personal på Linden, Oxelgården och vi
i nattpatrullen, och det var ett bra möte
vi hade fyllt i en enkät för någon månad
sedan och i kväll skulle den redovisas
och vi fick framföra våra synpunkter...

Nu är det ju så sent så nu tänker jag dra
en fräckis och ni som inte tål att läsa den
säger jag ...hejdå åt..............

"Frun kom hem......från ett dildoparty och
gubben frågade: Nååå hade dom något
som liknade min snopp?? -Ja men dom
sålde dom som öronproppar"..............



Nu ska ni ha en trevlig natt med eller
utan öronproppar.................

Kram Anita................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0