Karmstolar


                                     Hej..........

Min systerdotter Annelie ringde här på förmiddagen och sa
att jag skulle få två karmstolar av henne, och jag blev så
himla glad för de två karmstolarna är det enda som fattas
i mammas och pappas matsalsmöblemang som de lät någon
snickare göra innan de gifte sig 1932.........Jag har bordet
fyra vanliga stolar och så de ny två karmstolarna, ett matsals-
skåp och en pidestal........allt målat i vitt och grått.....nu ska
karmstolarna bli målade i samma färg, för de har inte varit
målade på ett tag och jag tror att de är helvita.....sedan ska
stolsdynorna kläs om i något snyggt möbeltyg....oj vad roligt
jag tyckte det här var......nu får jag ett nytt vardagsrum......

Kram Anita............


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj va kul=)

Förstår att du är glad.

Kram Madde

2009-10-16 @ 19:38:58
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jag blev jätteglad, för mamma har ju gett henne stolarna för länge sedan, så jag tycker det är roligt att möblemanget blir helt igen....

Kram Anita....

2009-10-16 @ 23:24:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0