Husbilen

Hej på er.........

I dag har vi gjort lite trädgårdsarbete
ja jag gjorde inte så mycket.......trodde
att jag kunde släppa Ludde och greja lite
med mina blomlådor, men det gick ju inte,
han åt jord, gräs,gamla blommor ja allt
han kom över....sedan stog han i fågelbadet
och slickade i sig gammalt vatten, usch fy......

Istället lasta vi in oss i husbilen, dels för att Ludde skulle vänja sig vid
att åka i den men jag skulle även åka till Blomsterlandet en sväng. Väl
hemma igen kom Magnus och Johan förbi en sväng......de gjorde rump-
testet och de fick lika dåligt resultat som Lars och Jag fick........Nej nu är
det snart kväller och då är det fotboll som gäller...................

Ha en bra kväll.........
Kram Anita...............


Kommentarer
Postat av: Madde

Fotboll? Varför då? Nejdå jag bara skoja!

Ha det så gott och kram=)

Madde

2009-10-10 @ 18:28:15
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Zlatan Madde Zlatan........visst vinner vi....

Kram Anita..........

2009-10-10 @ 18:51:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0