Hund uppfostran


Jaha nu är jag långledig och det är en jäklar tur det, för
nästa vecka är fulltecknad......det är träning....besök
på företagshälsovården......möte på Oxelgården.......
möte med diabetessköterskan möte med sjukgymnasten
Erik och Jessica flyttar till stan, jag har säkert glömt något
ändå.......pust och stön.........

Fredric kom hit för att hälsa på Ludde, och jag beklagade
mig för honom att Ludde vill inte gå på asfalten, han tvär-
vägrar både med Lars och mig....vi får bära honom till post-
lådan för han totalvägrar.......men då tog Fredric honom och
ut på asfalten bar det, och Ludde satte sig ner......men Fredric
dog honom efter sig och locka med lite godis och då sprang
han ner till korset och vände........................He he

Ha nu en bra e.m..........
Kram Anita...................


Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt med långledigt.....men du verkar inte vara så ledig ändå...suck.

Vad duktig vovven var på sin asfaltspromenad....

Kram Madde

2009-10-08 @ 17:53:52
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Nej sjutton också att det ska vara så mycket när man är ledig......Jojo duktig vovve..bara Fredric hade åkt hem så trillskades han igen.....

Kram Anita........

2009-10-08 @ 23:04:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0