Handlat

Hej....

Kåldolmarna var till belåtenhet, och det
var ju bra.........Vi har nu varit ute en runda
och köpt ägg i Frösvi,  potatis i Hidinge,
sedan var jag inne en sväng på ICA också

För i morgon vankas det isterband....fick inte
tag på de jag ville ha, med dessa får duga
fast paketet är gult, för de är dom som är lite
mera rökta och syrliga........Gott....Gott.......

Vi provade med att ha Ludde längst bak i bilen
och det gick jättebra.....Det tyckte jag var bra
för i morgon ska Ludde och jag åka och hälsa
på Wilma och Cesar.......Wilma ligger sjuk så
hon var lite ämlig och ville att vi skulle komma 
idag .....men tiden räckte inte till idag ( sov nog
lite förlänge).....hehe......Nej nu är det dags att
ta tag i disken......igen.....vareviga dag...suck...
Ha en bra kväll.......
Kram Anita............


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så gött med isterband tyvär så hör det inte till peters favorit så jag passar på att äta det när jag är själv hemma.Ha en bra kväll.Kram.Anette

2009-10-26 @ 20:05:41
Postat av: Anonym

Gud så gött med isterband,tyvär hör det inte till Peters favorit så jag brukar passa på att äta det när han inte är hemma,Hmm undrar om han inte ska ligga ute på jobb snart!Kram Anette

2009-10-26 @ 20:12:51
Postat av: Anita

Ja du, här brukar det bli invasion av alla ungarna när det står isterband på matsedeln.....denna gång var det Magnus som har beställt det...Kram Anita...

2009-10-26 @ 22:01:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0