GODMORGON 24/10

                             God Morgon

Det blir ett härligt sovarväder i dag kära vänner.....Just nu är
det +3 grader och duggregn över Hulvik.....jag vet för jag har
just kommit från det hållet.......allt är förövrigt lugnt och stilla

Vi är nu inne och stoppar lite i magen, för min del blir det lite
blåbärssoppa och en knäcke- macka.....Vi har sett mycket djur
i natt ett flertal rådjur som kom från ICA i Mullhyttan så där fick
jag slå till en tvärnit.....en jättelik älgrumpa uppe vid Hemsjön
det var svårt att avgöra om det var en hon eller han......vi har
även sett räv och grävling........Nu är det snart bara en natt kvar
av min trenätters....men det har gått jättebra att jobba......och nu
är det dags för lite mera ...ingen rast och ingen ro...........

Ha en riktig gooooo lördag förmiddag........
Kram Anita.............


Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt det lät....med duggregn över Hulvik!

Sånt gillar jag.

Kram Madde

2009-10-25 @ 09:04:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jo du Madde...det var det enda stället det regnade på.....ingen annanstans.....konstigt....Kram Anita.

2009-10-25 @ 13:30:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0