FULL RULLE



Ja här hemma blir det full rulle när Erik,
Jessica och Jimmy kom på besök.....de
trimmar upp Ludde så han blir alldeles
vimmelkantig.....men han tycker det är
roligt.........

Jag håller på att förbereda mig för den här
jäklar konditionstesten.....och så på allt
elände ska jag cykla dit upp också, bara
det är ju en konditionstest.....................

Jag fick Svensk Damtidning på posten så
egentligen skulle vilja ta den med till sängen
och läsa allt gosigt skvaller om kunligheterna.

Jag läste att Silvia hade varit i Saint-Tropes
här i September, och jäklar vilken längtan
jag fick dit.....men Silvia behöver nog inte
lägga in om semester som vi vanliga Svens-
son måste göra.........lite orättvist kan tyckas

Nej nu ska jag stoppa lite i magen så man orkar
med resten av dagen.........

Ha det bra.........
Kram Anita........


Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår att du hellre vill ligga och läsa skvaller.

Jag är precis likadan.....kan ligga och läsa om kändisar hur länge som helst.

Lycka till nu där uppe på VC.....

Du är snart hemma igen hos lilla vovven=)

Kram Madde

2009-10-14 @ 14:11:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Pust och stön jag är inte hemma förrän 1830...fy farao

hela e.m....och imorgon f.m är det företagshälsovården och på kvällen Oxelgården...

nej jag har inte tid med så här mycket just nu.......Kram Anita.....

2009-10-14 @ 14:40:27
URL: http://l
Postat av: Madde

Usch jag förstår dig.....känner likadant med möten och företagshälsovården.......

Det är mycke nu!!!!!!!!!!!!!!!

Kram Madde

2009-10-14 @ 14:44:04
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0