FOTBOLL

Hej igen...

Vad vore fotbollen i Svenska landslaget utan min favorit............

Olof Mellberg.....Han fanns med och räddade räddade Sverige i denna match
tycker jag......sedan har vi ju en nykomling från mina hemtrakter Rasmus Elm
från Kalmar FF........han fick också godkänt........men vad gjorde Zlatan.......
inte mycket......tycker jag........Men nu är det som det är vi är ute ur VM.......
tråkigt.......Men i morgon vaknar vi till en ny dag och nya bekymmer.....eller




Ha en bra natt.............
Kram Anita.................


Kommentarer
Postat av: Madde

Håller helt med dig om Mellberg....även om jag inte är så insatt som du.

Att vi är ute ur VM är ju trist......men livet i Hulvik trampar vidare för det.

Kram Madde

2009-10-15 @ 07:34:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....ja vad gör det om hundra år ...då är det glömt.....som sagt livet går vidare......

Kram Anita.....

2009-10-15 @ 08:32:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0