Eftermiddag


Nu har Magnus och Erik varit hemma och ätit Stroganoff,
det gick åt kan jag säga........När vi hade ätit färdigt kom
Sivan (svärmor) på besök, det var ju lägligt nu när pojkarna
var hemma......Då satte jag på kaffet och så fikade vi med
god äppelpaj och vaniljsås.....Nu är det bara disken kvar....

Jessica jobbar i dag men hon ville komma och hälsa på Ludde
så hon och Erik skulle dyka upp vid 1900 tiden och då blir det ny
 fika jag har gjort en äppelpaj till henne också, hon är nämligen
glutenintolerant, och sedan tar vår vanliga paj slut också, skönt
att slippa en massa rester i kylskåpet................

Ha nu en fortsatt bra Söndag.....
Kram Anita.................


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken mysig dag ni haft idag vännen min=)

Lite höstmys med la familia!

Kraam Madde

2009-10-11 @ 18:26:37
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag som trodde att det skulle bli en slappar- söndag, men det blev det inte och det gjorde ingenting, alltid roligt när ungarna kommer hem...

Ja lite höstmys har vi haft.....Trevligt....

Kram Anita.......

2009-10-11 @ 18:55:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0