EFTERMIDDAG

                          Hej................

Nu har jag vaknat och mår bra...skönt......
Min goda vän Mari-Anne ringde förut och
det är alltid lika roligt när jag talar med
henne, hon får mig på så himla gott humör.

Jag har varit ute på en promenad med Ludde
och det är  härligt så länge som regnet håller
sig från Fjugesta, och jag tror faktiskt att det
gör det, det var nog rätta många "snedsteg"
hon tog......vår kära Madde i regndansen...

Eftersom jag är lite tom i huvudet så får
Goe Gubben bestämma matsedeln för
kvällen.....är han inte sugen på att diska senare
misstänker jag att det blir någon sorts hämtmat
vi får se vad det vankas.........

Ha en bra e.m...........
Kram Anita...............


Kommentarer
Postat av: Madde

Hmmm jag får nog öva lite mer på den där regndansen..........

Kram Madde

2009-10-23 @ 19:28:37
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha ja det får du nog...Kram Anita.....

2009-10-23 @ 19:50:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0