20 år


                                TILL PAPPA

I dag är det 20 år sedan min Pappa dog.......han var gammal
och sjuk men denna dag kommer jag ändå ihåg .................

Jag vakade på sjukhemmet vi hade kört in en extra säng i
hans rum..........Jag jobbade nämligen på gamla sjukhemmet
då......detta var 1989........Jag är så glad att det var en sjuk-
sköterska som vi i familjen hade förtroende för, som tjänstgjorde
den kvällen, nämligen Mari-Anne Henrysson..........jag har jobbat
med många Sköterskor men är det någon som kan ta hand om
både personal och anhöriga så är det hon..........................

..............TILL PAPPA........................

.............Kram Anita............................


Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmm vad rart......

Skönt med personal man kan lita på så där.....

Hon är ju så rar.

Tänker på dig<3333

Kraam Madde

2009-10-10 @ 00:41:35
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Visst är hon rar......Det känndes bra......

Kram Anita.....

2009-10-10 @ 08:37:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0