1:a natten med Ludde


Jaha då har Lars haft sin första natt  med Ludde och
det gick bra....Han vaknade klockan tre och gnällde
lite, så då gick Lars upp,så fick han springa lite i
hallen och köket......Sen somnade han gott i sin nya
korg...som han tycks gilla...........PÅ morgonen tog Lars
på honom kopplet och gick ut på gården en stund och då
kom grannen och beundrade honom, och tyckte att han
var så fin..........

När jag kom hem från jobbet kom han och mötte mig i hallen och viftade
på svansen.........så kelade vi en stund och han låg så snällt på min arm
och såg så sömnig ut....när jag släppte ner honom gick han och la sig i
sin korg.........Nu ska jag gå och lägga mig för jag har nog bara sovit
3 timmar på 2 dygn och det är lite för dåligt.......

Ha en bra dag.........
Kram Anita.............


Kommentarer
Postat av: Linda

Såg den lille godingen ute på gräsmattan .. såg så mjuk och mysig ut =)

Sov gott nu vännen och ha en bra dag när du vaknar !

Kramizar

2009-10-04 @ 10:29:32
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Linda....ja du han är så mjuk och gosig...Har nu vaknat och varit på ett trevligt kalas i Mullhyttan där lille Ludde var med......Ha en bra Söndagkväll....Kram Anita......

2009-10-04 @ 18:19:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0