TORSDAG 26/11



I dag är det 4 veckor kvar till julafton oj oj
jag undrar i vanlig ordning om jag ska hinna
med allt som man förutsätter att man ska till
jul...det är alltid något som måste stryka på
foten tycker jag.......Ska fålla upp en gardin
som jag ska ha i köket och stryka en annan
gardin.......Wilma kommer i dag efter skolan
vi ska baka pepparkakor i eftermiddag.......
Det ser ut som om denna dag blir lite ljusare
än den vi hade i går, skönt det är så jäklar
trist med allt grå väder...Om det blir lite
kallare fram mot lördag blir det nog att elda
upp i tunnan, det ser jag fram emot............

Tänk er att sitta i + 40 grader och äta gulach-
soppa med ett glas rött eller en kall pilsner
det är såå skönt.........

Nej nu är det dags att sparka igång om allt
ska hinnas med i dag...........

Ha en bra f.m.............
Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag vet hur mysigt det är att bada badtunna med dig....och din goda gulaschsoppa.Myspys......

Kram Madde

2009-11-26 @ 12:40:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja vet du Madde, jag längtar faktiskt efter att det ska blir kallt på lördag, så att jag får doppa mig i tunnan........Kram Anita....

2009-11-26 @ 18:29:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0