TISDAG 3/11

                 GRATTIS MAGNUS PÅ 27 ÅRS DAGEN

 

 





                                       GODMORGON

Då är första jobbarnatten avklarad.....vi har haft rätt mycket att göra,
fast larmen har kommit när vi varit färdiga på ett ställe, då är det dags
att åka till nästa.....så natten gick fort, fast det var regnigt och kolsvart
hela tiden, det är ju knappast ljust när jag åker hem från jobbet kl 07

Magnus fyller år i dag men honom firar vi på Söndag när alla kommer
hem och äter lite mat, då kommer även farmor.....Då brukar vi dra vem
vi ska köpa julklapp till.......jag lägger en lapp men våra namn i en skål
och sedan får alla dra varsin lapp och köpa en julklapp till den vars namn
de dragit........Det är bara Wilma som är undantagen, för henne köper alla
till..........Annars går allt sin gilla gång här på Dammgatan....nu är det väl
dags att fundera på den där jäkla maten igen......jag är inne i en period
då jag inte är så kreativ  just på matlagning.....jag får tänka alldeles för
länge, det är bättre när man går och är sugen på något, då blir det mycket
roligare att laga mat........Det om detta nu är det punkt slut.....................

Ha en bra e.m..........
Kram Anita..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0