Tisdag 24/11


Ja då var det den 24 November och en månad kvar till
Julafton i dag.....hoppas att tiden går lika fort efter jul
som innan....så att man kan börja planera semestern

Jag kunde skönja en blå strimma på himmlen förut
men nu tycker jag det har grott igen....I dag har jag
inga planerade besök någonstans och det känns jäkligt
skönt, jag mår som bäst när jag och Ludde får gå här
hemma och greja lite....Nu är sovrummet tapetserat och
den nya tv:n är upphängd på väggen, det blev en vit 42-
tums till slut, så nu ska jag putsa fönstret och hänga upp
nytvättade och strukna gardiner sedan är klart....skönt

Det är väl dags att försöka få fram ljusstakar och slingor
som ligger inne på vind, men jag tänker inte sätta upp
något förrän på Fredag, det blir så mysigt när Lars kommer
hem från jobbet och man får tända upp i fönstrena för första
gången, lyssna på en jul cd och äta lite gott....Jag ser att folk
blir tidigare och tidigare med julpyntet, men jag är stenhård
och vill inte ha upp något innan Fredag.....

Nej nu är det dags för frukost och sedan en förmiddagspromenad
med Ludde........


Ha en bra f.m........
Kram Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0