Skratt i skogen



I dag har vi varit ute i skogen för att plocka tallris, granris och lingonris
det var så mysigt tyst i skogen när vi kom, men det förbyttes snart mot
en flåsande Sandström gubbe som höll på att få hjärtinfarkt........haha..

Jag tyckte att Ludde kunde få springa lite fritt i skogen så jag kopplade
loss honom.. och han drog i väg som en avlöning med 98 kilo Sand-
ström efter sig.....oj vilken syn.....Ludde gör en tvär gir och kommer
springande tillbaka till mig och efter kommer goe gubben flåsande....
Herre min je vilken syn.... jag ligger dubbel av skratt bland lingon och
blåbärsris.....efter mycket om och men fick han tag på Ludde som tittar
frågande på honom.....ville du mig något var det precis som han undrade
det tog en stund innan Lars fick tillbaka andan och kunde plocka tallris

Nu är fönstrena putsade på utsidan och jag har tallris i mina fönsterlådor
så nu känner jag mig rätt nöjd.....alla trädgårdsmöbler är också undan-
plockade......Ja det har varit en bra lördag tycker jag......Ludde är slut
efter all frisk luft som han har fått idag...Sedan kom det en hund och lekte
med honom på vår gård också, hon hoppade över muren och kom in för att
hälsa, det var en korsning mellan Golden och stor Pudel, jättegullig var hon
men uj vad stark hon verkade vara, jag var tvungen att hoppa undan annars
hade jag blivit nermejad.............

Nu har Lars upptagit tapetseringen i sovrummet och jag ska fortsätta med
Jessicas jobbarbyxor........sedan blir det nog favorit fotöljen som gäller..........



Önskar er alla en bra lördagkväll
Kram Anita...................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja nu hade jag velat vara en liten myra i mossan där ute i skogen.Förstår vad kul trollen har haft åt er lilla skogstur igår.Dom har nog skrattat lika gott som du gjorde....Dom längtar nog till Familjen Sandström kommer till skogs igen;)

Kram Madde

2009-11-22 @ 10:37:08
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja vet du, jag längtar också tillbaka till skogen ,för att få ett sådant där gott skratt...det är sällan man skrattar så man gråter....ja småknytten hade nog minst lika roligt som jag

Kram Anita.......

2009-11-22 @ 11:09:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0