Saffransbullar



Jaha ja nu är jag rätt nöjd med min dag så här långt,
klockan 0910 tog jag ut sista plåten med saffransbullar
ur ugnen så nu ligger det 54 nybakade bullar på köks-
bänken och ska svalna. Nu är det bara disken kvar, men
den är snart avklarad...sedan ska jag göra en kyckling-
gryta till middag.......Gott Gott......Magnus kommer hem
till kvällen så det blir nog att steka lite pannkakor till
honom för han sa till mej att han var sugen på det.....

Ha en bra f.m
Kram Anita.........

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad gör man inte för de små barnen<3333

Vad du har varit duktig idag vännen....och jag som bara har sovit.

Kram Madde

2009-11-19 @ 16:42:49
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

ja visst måste man tänka på vad barna vill ha....

Du har ju jobbat, det är bra mycket duktigare än vad jag gjort i dag...Kram Anita..

2009-11-19 @ 18:11:17
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0