ONSDAG



                                                          
                                                         GODMORGON

Jaha ja vädret är lika trist som vanligt. om jag inte
hade Ludde så skulle jag nog kunna tillbringa min
största del av dygnet i sängen......Han, det lilla djuret
vill inte riktigt äta fodret han får, så idag blir det en 
tur till Marieberg, för att köpa en annan sort, får se
om det hjälper....... 

Framåt kvällningen ska jag nog provbaka några
pepparkakor..... Nu blir det frukost sedan fönster-
puts .....jäkligt skoj haha ........

Ha det gott......
Kram Anita.......                                                 

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med pepparkaksbak=)

Ha en bra dag på Marieberg vännen.

Kram Madde

2009-11-18 @ 12:16:41
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det blev ju lite travande...men inte så mycket för jag hade Ludde i bilen....men han är så snäll och ligger och sover hela tiden, men det kan bli kallt i bilen...Kram Anita....

2009-11-18 @ 19:00:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0