KVÄLL

Nu har vi ätit Kina mat och det smakade så himla gott, men det är ju
så mycket så det räcker till ett par måltider till........Fredric kom hem
en stund för han ville ha hjälp med lite snöfall till Thereses blogg, men
jag tror att de misslyckades med det.....själv satte jag mig i kuvösen
(uterummet) tände fotogenlampan satte på lite värme och drack ett
glas vin med sällskap av Ludde sedan lyssnade vi på radio Kumla på
94,35 de spelar så bra plattor och vilken dialekt de har...så mysigt så

Lars håller på att instalera nya tv:n men jag går nog upp till tv rummet
på övervåningen med ett glas rött..........



Ha en bra fredags kväll................
Kram Anita................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt att ha ett uterum det saknar jag hos oss.Vi har en hederlig altan för sommarbruk,inte mysigt att dricka vin där nu.Men med tiden blir det nog ett sådant rum här oxå.Ha en bra helg.Kram Anette

2009-11-06 @ 20:55:28
Postat av: Anita

Hej Anette...Ja det rummet är så mysigt att sitta och mysa i...vi tillbringar mycket tid där ute....

Ha en bra fredagskväll....Kram Anita.....

2009-11-06 @ 21:02:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0