Kväll

Hej........

Vi har nu varit ute och tagit en långpromenad
med Ludde, det är + 1,3 grader och jag tror
att det blir frost i natt, det blänker så fint på
marken och det är stjärnklart och månen är
halv, tror jag????

Vi har varit och handlat i Marieberg, och det
tog sin lilla tid ska jag säga, och det blir nog
en ny resa till helgen för Wilma fyller 8 år på
Måndag, och jag har fått ett sms där hon har
skrivit ner sina önskemål......två barns kära,
en tandborste och en pijamas......jaha ja vad
ska jag köpa av detta månne....men jag är så
glad att vi kan sms:a till varandra, på Torsdag
kommer hon hit för att baka pepparkakor, jag
har varit och köpt nya mått idag, för de jag hade
är nog hundra år, jag har fått dom av mamma
en gång.........Nej nu är det godnatt från oss
på Dammgatan 3...............................



Ha en bra natt................
Kram Anita........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0